מחלקת דלתות פנים ומעטפת אלומיניום

INEO בטוחה יותר, חזקה יותר, גבוהה יותר

דלתות הפנים של חברת INEO משלבות עיצוב נקי ומודרני עם הנדסה מתקדמת, חוסן, וורסטיליות תכנונית.
הדלתות מיוצרות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שהופכות אותן לדלתות החזקות והבטוחות ביותר בשוק הישראלי.

פיתוח כחול לבן! מערכות הדלתות והוויטרינות, פותחו על ידי צוות מהנדסים ומפתחים ישראליים בעלי ניסיון רב שנים, תוך כדי שיתוף פעולה ותמיכה של החברות המובילות בתחום: SIEGENIA, WSS, SAVIO, GEZE. התוצאה- דלתות מעוצבות ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר.

לדלתות INEO אחריות כוללת והן עומדות בדרישות התקינה האירופאית. דלתות INEO נבדקו בהצלחה במעבדות באיטליה במיליון פתיחות וסגירות. בדיקה זו מעידה על אמינותה, איכותה וחוזקה של דלתות INEO כמובילות בשוק הישראלי.

דלתות פנים
דלתות INEO מאפשרות התאמה לצרכי הפרויקט ושילוב אופטימלי של אביזרים ומערכות שונות, מגוון רחב של אביזרי פרזול, נקודות נעילה וצלון פנימי, הטמעת מערכות ניהול מבנים, התראה על שבר ומגוון מערכות בטיחות וביטחון שונות. ניתן לקבל את הדלתות והוויטרינות בהדבקה סטרוקטורלית לקבלת מראה נקי ומרשים ללא סרגלי זיגוג.
פרופיל האלומיניום מסוג יורו גרוב מאפשר ורסטיליות שימוש מקסימלית. דלתות INEO מסוגלות לשאת משקל מקסימלי של 600 ק"ג מספקות רמת בידוד ואקוסטיקה גבוהות לצד חוזק מבני ואמינות.פרופיל האלומיניום מסוג יורו גרוב מאפשר ורסטיליות שימוש מקסימלית. דלתות INEO מסוגלות לשאת משקל מקסימלי של 600 ק"ג מספקות רמת בידוד ואקוסטיקה גבוהות לצד חוזק מבני ואמינות. שילוב של סילקון בצד החיצוני עם מערכת ILLMOD של חברת TREMCO . חומר אקרילי חסין אש ומים ובעל עמידות גבוהה לקרינת השמש ובזכותו דלתות INEO מספקות איטום תרמי ואקוסטי אופטימלי וכן איטום נגד מים.
מגוון הדלתות והוויטרינות כולל כנף אחת או שתיים, שילוב עם קבועים וחלונות לאוורור ולשחרור עשן וכל זאת עם מגוון רחב של אביזרי פרזול המאפשרים להרכיב אין סוף אפשרויות.

קטלוג INEO זמין להורדה עבורכם

Scroll to Top
דילוג לתוכן